2014. december 23., kedd

A nagy balhé

Ma reggel vagyis hajnal körül felkeltem, mert jött egy üzenetem Luktól nem lepőtem meg rajta de hogy tud ilyen korán fen lenni mivel nem válaszóltam ő meg akkarta hogy válaszoljak így felhívot.
-Szia beszélnünk kell.mondta de olyan fit hangja volt hogy az kész nem tudom hogy lehet.
-Miről?kérdeztem tudtam mit akar beszélni de egy kicsit se izgatott ,mert nekem ott van Michael neki meg az a csaj.
-Ne úgy csinálj mint ha nem tudbád.mondta egy kicsit ideges hangon.
-Luke nem tudom mit akarsz vagy mi zajlik a fejedbe de........itt elakadtam nem tudtam mit mondani mert ha azt mondom neki hogy nem érdekel akkor meg romlik a barátságunk én meg azt nem akarom így halgatam.
-A tegnapi naprol akarok veled beszélnj létszi hallgas meg.mondta olyan kérlelő hangon.
-Oké hallgatlak.mondtam.
-Avval a lányal tegnap nem akartam csókolózni nem mondthatom el miért mert akkor lerakod ő csókolt meg engem amikor látta hogy jössz Michael,én nem akartam hogy haragudj rám se senmit jo néhány dolgot igen de az csak az én titkom láttam hogy tegnap szomoru voltál és meg értem ha nem akarsz velem szóba álni többet de ezt azért meg kérdezem te össze jöttél Michael?mondta és ezt tottál nem értem honnan veszi?
- Honnan veszed?kérdeztem vissza.
-Onnan hogy mivel megfogta a kezedet.
-Ja amúgy a kérdésedre válaszolok igen össze jöttem vele mért baj?mondtam.
-Nekem nem ha neked se?
-Nekem mért lenne baj?
-Ja csak úgy mondtam.
-Oké nem tudom mi a bajod de ha elmondod lehet hogy tudok segíteni ha meg nem mondod el akkor egy picit se tudok.mondtam.-Na válaszolsz még ma mert még én egy kicsit aludni akarok.
-Nem mondok inkább semmit mert úgy se tudnál benne segíteni.mondta.
-Oké akkor szia.mondtam a választ se vártam meg de leraktam és aludtam tovább.De olyan 10 percse kelett de már fel kelett kelnem.Most a tükörben nem egy mosolygós lányt láttam hanem egy olyan lányt láttam akire rá férne egy nagy ölelés, nem mint ha nem kaptam volna elégg ölelést. Lementem meg etettem a macskámat elraktam az uzsimat felmentem gyorsan öltöztem és indultam. Ahogy sétáltam valaki nagyot kiabált utánam.
-Bogi álj meg. Felismertem a hangját Michael volt ugy fordultam hozzám hogy egy szép nagy mosoly.
-Szia te asztán gyorsan méssz.mondta és meg csókolt annyira de annyira jól csókol.
-Szia hát én ilyen vagyok.mondtam mosolyogva de ez már nem mű mosoly volt hanem igazi. Meg fogta a kezemet és úgy indultunk a suli felé uton Michael mindig elakart lökni de nem sikerűlt neki egy direkt elestem hogy örüljön és nevetett is rajta mert észre vette hogy direkt volt így segített fel álni annyira közel húzótt hogy az ajkaink egymásnak estek így mivel mi együtt járunk ezért folytatuk mondjuk ha nem jártuk és akkor is ilyen lenne velem én simán megcsólnám. Oda értünk a sulihoz ő ment focizni én meg ismerkedni mentem a lányokhoz. Hát nem tudom milesz mert én nekem életem során csak fiu barátaim voltak.
-Sziaztok.mondtam
-Sziaaaaa.köszönt boldogan egy lány és ott volt az a lány is aki tegnap  csókolózot Lukel velük nem foglalkoztam.
-Nina vagyok és te?kérdezte.
- Bogi melyik osztályba jársz?mondtam
-11/B  ugye te is ? Kédezte
-Igen de tegnap nem voltál igaz ?
-Igen elaludtam.mondta ami picit vicces volt na mind1-Neked van barátod?
-Igen neked?
-Igen neked ide jár?
-Igen Michael járok és te?
-Calem jo fej szeretek vele lenni.mondta.
-És miótta vagytok együtt?
-2 hónapja.
-Szánalmas vagy Nina tuti hogy szakitani fogtok.mondta az a lány aki csókolozót Lukel na nekem nem kellet több én kimondtam a véleményemet.
-Úgy beszélsz mint ha lenne közöd hozzá és pedig nem.mondtam flegmán Nina meg elmosolyodot.
-Hát nincs de akkor is nekem barátom van akivel 4 hónapja vagyok együtt és szeretjük egymást nagyon.mondta.
-Ide jár? Szőkésbarna haju?
-Igen de te ezeket honnan tudod?.csodálkozot.
-És együtt voltatok a parkba suli után? Ö meg bólintott. Én már nem mondtam semmit mert tudtam az igazságot. Becsengetek én a tegnapi helyemre ült Lukel jo volt valamiért vele ülni de nem,néztem rá még egy pillatást se inkább játszotam Nina hajával szép lány hosszu barna haja van és szép barna szemei tottál össze illenek Calemel már így rá nézésre Michael meg azt hiszem aludt nem bírja a matekot. Luke meg azt hiszem beszélgetett Calemal, jo barátok azt hiszem kicsengetek és mivel tesi volt mentünk a női öltözőbe Nina én meg még egy lány azt hiszem a neve Barbara okos lány és ő is nagyon szép  Ashton a barátja oda mentem Barbarához.
-Szia Bogi vagyok.mondtam neki.
-Szia én Barbara vagyok.mondta mosolyogva.
-Szép név.
-Kösszi.mondta. Ez után olyan égés volt mindenki vagyis mi hárman bugyiba és melltartóba voltunk én nem vettem észre hogy valaki bejött mert épp néztem hogy hol van a pólóm.  De a lányok igen azt hiszem egy A-s fiu volt én észre vettem akkorbmár tul késő volt meg fogot és nagyon erősen csikizet én nevetem egyben sikitotam is ugy hogy a fiu pár lépést hátra fogta a füllét nem láttam az arcát de láttam hogy nem B-s Luke Michael Calem meg Ashton lépet be látták hogy mi bugyiba melltartóban állunk és egymás kezét fogjuk a A-s fiu észre vette őket elakart menni de nem tudot Michael majd nem neki ugrott csak Luke megfogta hogy ,,ne nem éri meg''  de meg fogták a fiut és kirugdosták. Michael,Calem meg Ashton vissza jöttek meg kérdezni ,,jol vagyunk-e?'' mi csak bólintotunk mert nem tudtunk válaszolni ettől az egész dologtól. Már bent kelett volna lenni tesin de mi pont a közepénél értünkbe. A tanár annyira kiabált hogy Nina nagyon megijedt és elsírta magát. Hát jó kistanár ez  aki leszarja hogy egy fiu épp bent volt a lány öltőzőbe és miatta nem tudtunk öltözni. Barbara meg én nagyon mérgesek voltunk a tanára mivel minket kiküldtek órárol ezért Ninát meg vigasztaltuk szünet volt a fiuk megint bejöttek ők nem zavartak mindegyik fiu mérges volt valakire.
-Jo tudjátok mit én át öltözöm és meg keresem azt a fiut.mondtam.
-Már nem tudsz vele mit kezdeni főleg nem egyedül.mondta Luke.
-Te csak hiszed hogy nem tudok pedig tudok.
-Oké te tudod.mondta. én egész nap kerestem a srácot de nem találtam ezért nagyon mérges voltam magamra.
-Nyugi nem lesz semmi baj tuti hogy befog nyitni még nem kell rajta idegeskedned.mondta Michael.
-Igazad van nem kell miatta aggódnom majd ha akar valamit akkor jelentkezni fog.mondtam.
-Ez a beszéd.mondta.-Nagyon szeretlek.mondta Michael csók közben.
-Én is.mondtam és tényleg nagyon szeretem.-Bejössz?kérdeztem.
-Bemehetek ha gondolod.én meg bólíntottam kinyitottam az ajtótt és hallottam hogy a hugom itthon van.Bekopogtam az ajtaján és ott ült az íróasztalánál és tanult. Bementünk az én szobámba ami egy picit rumlis volt.
-Te gitározol?kérdezte Michael és meg fogta a gitárom és elkezted rajta gitározni egy szép lassu zenét én oda ültem mellé és én meg elkeztem mellé zongorázni nagyon jol össze hoztuk. Amikor befejetük a zenélést elkeztünk beszélgetni meg játékból verekedni. Hirtelen kinyílt az ajto anya lépetbe hogy ő haza ért meg apa is Michael  bemutatkozot a szüleimnek még este itt is aludt nálam nagyon jó érzés volt vele lenni. Olyan 1 óra környékén aludtunk el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése