2014. december 22., hétfő

az első nap az iskolában

     Sziaztok ugy döntem én is csinálok egy blogot remélem tetszeni fog sziaztok az író


Ráski Boglárka (vagy Bogi) 17 éves vagyok a szüleimel tegnap költőztem jo hely csak nem nekem való zenélek gitár zongora és fuvola meg egy kicsi hangom is van azt hiszem holnap kezdek az új sulimba, nagyon izgulok.
  Reggel nagyon szép reggelre keltem sütött a nap és még jo kedvem is volt amíg elnem mentem suliba. Ahogy elkeztem öltözni eszembe jutott a kocsikázásom apával elnevetem magam, mert folyton egyit halottam ,, ne menny olyan gyorsan" ,,de apa csak 20-l megyek" ,,ja akkor egy kicsit gyorsaban"  szóval nem értem az apámat kocsik terén se anyámat aki főzésben oktatt elhiszem hogy féltenek de hogy ennyire. Olyan 25°C van kint ezért felvettem egy rövid nadrágot és egy pólót, ki fésültem a hosszu szőkésbarna hajamat és ki engedve hagytam de azért hogy még egy picut jobban nézzen ki raktam bele egy csatott egy masnisat. Lementem a lépcsőn de ott majd nem elestem de nem baj. Reggelre gofri volt azt hiszem.
- Joreggelt! Mondtam anyáéknak de ő csak bicentettek mert siettek. A hugom jött le a lépcső és nagyon szomoru.
 -Hát veled mivan? Mért sírtál? Fent meg valamit halottam nagyon ilyesztő volt mert mindenki lent volt.-Valaki fent van?  a hugom meg bólintott de vajon ki? hát mi más lehetett hát a macskám de nem attól sírt szerintem a hugom. 
- Akkor még egyszer mi a baj?de ez már nem féltő hanem ideges hangnem volt.
- Csak eszembe jutott hogy már más hol lakom és ennyi. Elmosolyodtam rajta mondjuk én is sírnák de nem jön egy könycsepse. Meg értem a hugomat. Ezért megöleltem az ölelése nem olyan volt mint rég hanem olyan félős.Elindultam gyalog a suliba mert tegnap sok ideig ott álltam az iskola előtt ,nem tudom mért  csak vizsgáltam a szememel jo sulinak tünik. Ahogy oda értem a suli elé vettem egy mély levegőt és bementem. Ezt nem értetem de ahigy beértünk ott röktön eltalált egy labda oda jött hozzám egy srác nagyon helyesnek tűnik.
- Bocsi jol vagy?kérdete tölem.
- Persze nincs semmi baj.mondtam pedig nagy volt a baj mert egyre több helyes srác jött a közelembe. De nekem csak egy tekintély kelett.
- Ööóö amugy Luke-nak hívnak és téged? Mosolyogva kérdezte és a hangja olyan lágy hogy az kész.
-Boginak hívnak új vagyok itt minden terén.
-Azt elhiszem figyelj körbe vezetlek ha gondolod? Én meg bólintotam -Szuper fiuk én kiléptem most. Szólt oda a többi sráchoz. Amikor elindultunk nem tudom hogy vagy mikor de tisztán emlékszem hogy meg fogta a csípőmet amitől nagyon bepirultam. Hát nem akartam de igen.-Melyik osztály?
-11/B. Mondtam.
-Az jo mert akor nem fogsz elvesznj mellőlem. Mondta és rám kacsintott.Becsengetek akkor is együtt voltunk és akkor se engedet el hanem ugyan úgy fogta a csípőmet, mellete ültem egésznap eszméletlen volt. Amikor pont indultamel akkor utánam kiabált egy srác. Azt hiszem ő is focizot Lukel . Fura egy srác de kedves.
-Te vagy Bogi igaz? Mondta kiváncsi hangon.
-Igen mért?
-Ja csak ugy haza kisérhetlek?
-Ja persze és téged hogy hívnak?
-Michael.mondta mosolyogva de ahogy sétáltunk, és közben nagyon sokkat nevetünk de ott ált Luke és egy lány épp csókolóztam Michael is látta és rám nézet látta hogy valami nincs rendben de inkább halgatott vagy nem.
-Szia Luke.oda kiabált hozzájuk azon nyomban szétmentek ahogy látta hogy ott állok és lenézően néztem de legbelül sírtam. A fájdalom miatt. Michaelbe meg nem tudom mi ütött de meg fogta a kezemet és olyan jó érzés fogot el. Amikor elénk érkeztünk akkor még egy fura dolog történt megcsókolt én meg vissza csókoltam a csókja nem olyan volt mint a volt barátomé nem még a közelébbe sincs a Michael csókjához, édes volt a csókja mint egy csokié vagy egy sütihez nem tudom mihez hasonlítani mert nagyon édes volt. Mielőtt elment volna.
-Leszel a barátnőm?kérdezte.
-Leszek.mondtam és búcsúból is kaptam tőle egy csókot. Ahogy beértem a házba észre vettem hogy senki nincs a házba így felmentem és elgondolkoztam és utána elnyomot az álom.

5 megjegyzés:

  1. Szia, a kovetkezo sorokat nem megbantasbol irom, csak epito kritika.
    Eloszor is:Tudd hol van a "," vagy a ".", mert igy ertelmetlen es illuzio rombolo. A helyedben mielott blogba kezdenek beszereznek egy helyesirasi szotarat es elolvasnam.. 10szer.
    Masodszor:Hogy a francba gondoltad, hogy a parbeszedeket igy irod le?!.. Helyesen igy nezne ki: "- Milyen napod volt? - Kerdezte Diana mosolyogva. Felsohajtottam es lerugtam a cipomet." Szoval kotojel-space-szoveg-irasjel-space-kotojel-szoveg. Ugyanigy az elbeszelesnel: "Kerdezte Diana mosolyogva. Felsohajtottam es lerugtam a cipomet." Szoval szoveg-irasjel-space-szoveg-irasjel-space.
    Harmadszor: Visszatekinto beszelgetest( "magam, mert
    folyton egyit halottam ,, ne menny olyan gyorsan" ,,de apa csak
    20-l megyek" ,,ja akkor egy kicsit gyorsaban" ) nem, ismetlem nem tesszuk idezojelbe!
    Negyedszer: Hogy a halalba magyar a csaj neve, ha a 5 Seconds of Summer ausztral(!!!)?!
    Otodszor: Surgosen szukseged van egy design-ra!(fejlec etc.)
    Hatodszor: Mielott blogolni kezdesz olvass Fanfictiont vagy mast!Sokat...
    Sajnalom, hogy ezt mondom, de hanyagold az irast...
    P.S.:Bocsi az ekezetek miatt, telefonrol irtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi az őszinte véleményedet csak nem tudom abba hagyni a Blog írását és attól hogy a lányt Boginak hívják az nem olyan nagy baj mert külföldi nevek is vannak akiknek magyar a nevük és? engem nem zavar

      Törlés
    2. köszi az őszinte véleményedet csak nem tudom abba hagyni a Blog írását és attól hogy a lányt Boginak hívják az nem olyan nagy baj mert külföldi nevek is vannak akiknek magyar a nevük és? engem nem zavar

      Törlés