2015. január 28., szerda

Azt hiszem szakitani akar velem Michael

Sziasztok hoztam a következő részt!!!!!
Bogi szemszöge*
Tegnap jól kicseszett velem a vihar. Mit gondolhat most Michael,szerintem azt hiszi hogy én tettem le a telefont. Mondjuk letettem volna mert eléggé rosszul éreztem magam. De akkor elköszöntem volna tőle na mindegy. Reggel még mindig furán éreztem magam hogy, nem volt ott mellettem Michael se egy üzenet se semmi. Ahogy elkezdtem öltözni abba is hagyhattam mert valaki rá borult a csengőmre. Kinyitottam az ajtót és Nina és Barbi volt ők nekik is ki volt sírva a szemük látszott rajtuk hogy nem is aludtak egész éjjel ahogy én se nagyon. Hiányzik Mich anya apa és Elena a húgom őt is nagyon rég láttam csak Bob nem hiányzik őt még mindig utálom.
-Sziasztok gyertek be.mondtam.
-Szia te hogy bírod ilyen jól?mondta Nina.
-Hidd el nekem is hiányoznak és én is sírtam miattuk este de ha elgondolkozunk rajta akkor rájövünk hogy nekik nagyon jó mert szeretik amit csinálnak és vissza jönnek mert szeretnek minket.mondtam Barbi egy eértően bólintott Nina meg elkezdet gondolkozni rajta.
-Igaz de akkor is nagyon hiányoznak.mondta Nina.
-Nekünk is nagyon hiányoznak de nem lóghatunk folyton rajtuk nekik is kell valami kikapcsolódás.mondta Barbi igaza van Barbinak és igaza van Ninának is.
-Oké értem.mondta Nina.
-Én felmegyek öltözni addig nyugodtan csináljatok valamit.mondtam és felmentem az emeletre, be értem a szobámba és a hallottam hogy a telefonom zörög Michael hív.
-Jó reggel szépségem.mondta Michael olyan jó érzés volt hogy hallottam a hangját.
-Neked jobbat.mondtam.-Hogy hogy ilyen korán hívsz drága ahol te most vagy ott egy normális ember alszik te meg fent vagy.mondtam kuncogva.
-Nem mondtam hogy normális vagyok de hülye se.mondta.
-Én se azt mondtam hogy hülye vagy.mondtam.-Amúgy hogy vagy?mondtam .
-Fáradtan nem jó repülő gépen aludni.mondta.-És te hogy vagy?
-Élek Nina Barbi itt vannak nálam és éppenséggel öltöznék csak most nem tudok.
-Ja értem, gondolom jól kivagytok bukva tényleg tegnap a beszélgetésünk meg szakadt.mondta.
-Ja igen emlékszem megszakadt a vonal én is megijedtem itt egy nagy vihar volt.mondtam.
-Ja értem azt hittem te nyomtad ki.
-A végén igen mert rossz volt hallani hogy bibibi és kinyomtam utána rohantam az ágyamba és elaludtam.
-Oké megyek szia.mondta és ki is nyomta meg se várta amíg válaszolok és annyit se mondott hogy szeretlek ez azért fájt hát akkor én is így viselkedek vele ha ő is.
-Kész vagy már?hallottam Barbi kiabálását én belőlem meg kitört a zokogás, remélem lent re nem hallatszódik. Berohantam a fürdő szobába kifésültem a hajamat kiengedtem hadd omoljon a vállamra, kész is voltam. Mivel ma nincs suli mert valami meg beszélés van ezért nem kellett sehova se menni. Így lementem a lányokhoz nehogy azt hiddjék hogy meghaltam vagy valami ilyesmi.
-Veled mi történt?abba a tíz percbe amíg fent voltál.mondta Nina aggódva.
-Michaelel beszéltem és azt hiszem hogy ő már nem szeret engem.mondtam és újra kitört belőlem a zokogás.
-Honnan veszed hogy már nem szeret téged Michael?.mondta Barbi.
-Onnan hogy amikor fent voltam felhívott és ő letette de hozzá tette hogy szia és nem tette hozzá hogy szeretlek és hogy vigyázz magadra se semmi még meg sem várta hogy elköszönjek tőle.mondtam.
-Jaj nem kell folyton mondania hogy szeret mert te tudod hogy szeret téged meg mi is tudjuk hogy szeret téged csak biztos fáradt vagy valami.mondta Nina és megölelt.
-Biztos hogy valami közbe jött vagy rohanni-a kellett és felhívott téged mert te jobb kedvre deríted őt.mondta Barbi és ő is oda jött hozzám és ő is ölelt.
-Lehet hogy igazatok van de ha tényleg szakítani akar velem akkor mit csináljak?mondtam.
-Akkor kötözd egy fához vagy egy székhez és akkor nem tud elmenni ha el akar.mondta Nina ezen nevetünk egy csomó ideig. Utána le ültünk filmet nézni romantikusat néztünk Barbi a Beavatottat akarta nézni de az nem romantikus ezért meg néztük a Csillagainkba a Hiba szétsírtuk a fejünket. Felnéztem a gépemből skype-ra és láttam hogy Michael hív skypen felvettem.
-Sziasztok. szólaltam bele a mikrofonba és láttam Michael Luke Calumet meg Asht.
-Jujj sziasztok.mondta Calum.
-Sziasztok.mondta Nina utána Barbi mi utána meg volt ez a nagyon köszöngetés én a csengőre lettem figyelmes. Ahogy kinéztem a kukucskálón láttam a húgomat rögtön kinyitottam az ajtót.
-Szia hát te?kérdeztem a húgomat mert nem hittem hogy ilyen hamar fogom látni őt.Nem mondott semmit csak megölelt, és sírt.
-Annyira........sajnálom.....hogy...nem maradtam itt veled.mondta.
-Én sajnálom hogy el engedtelek mi történt?bántott?kérdeztem aggódóan és dühösen mert hogy engem bántott folyamatosan a bátyám az egy dolog de hogy Elenát is.
-Folyton ütött meg folyton piszkált már nem bírtam és elszöktem. mondta én iszonyúan dühös lettem Bobra többet már nem is a bátyám.
-Menj fel a szobádba próbálj meg nyugot maradni aludjál itt már nem bánthat.mondtam a húgom meg bólintott egyet és felment a szobájába.Ahogy vissza sétáltam a napaliba hallottam hogy nagyon nevetnek nem akartam elrontani a kedvüket, ezért elmentem a konyhába teát csinálni. Csak én lehetek olyan szerencsétlen hogy, eltörök egy poharat nagy zajt csaptam a konyhába vele a lányok be is jöttek a konyhába hogy mi ez a nagy zaj.
-Mi történt?jól vagy Bogi ?kérdezte Nina aggódva.
-Persze hogy jól vagyok csak van egy pszichopata bátyám aki bántott engem de most a húgomra is rá támadt főzni akartam egy teát de úgy látszik hogy ma nem vagyok jó passzba.mondtam.
-Aha most azt felejtsd el hogy vagy egy pszichopata tesód és azt a teát és gyere beszélni Michaelel és a többiekkel.mondta Barbi vettem egy nagy levegőt és bólintottam és bementem a napaliba.
-Szia szépség mi a baj?mondta Michael amitől elmosolyodtam mert annyira de annyira hiányzik.
-Szia drága Hát Bob a bajom meg verte a húgomat és ezt most nem ússza meg úgy hogy nem kerülne a börtönbe.mondtam Michael elképedt és azt hittem hogy a gép lefagyott mert nem mozdult meg és nem is beszélt amíg egy ismerős hangot hallottam meg. Luke hangját annyira meg nyugtató a hangja annyira szeretem,miket beszélek én? hülye vagyok nem szeretem Luket csak barátilag annál többet nem vagy még is?egy csomót beszéltem a srácokkal elbúcsúztunk egymástól. Az emeletre érve lekiabáltam a lányoknak hogy a vendég szobában aludjanak ne a kanapén.Utána benéztem Elena szobájába békésen aludt, meg nyugtatott hogy itthon van és nem Bobnál.Ahogy beértem a szobámba lekaptam magamról a ruhát és a pizsimbe öltöztem emlékszem hogy Mich itt hagyta nálam az egyik pólóját ez nagy hülyeség de bele bújtam és Michael szagú volt így aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése