2015. január 9., péntek

Amikor már tényleg egyedül vagyok

Sziaztok hoztam a következő részt puszi


 Reggel olyan furán keltem, nem volt ott mellettem Mich az asztalamon meg volt egy üzenet ,,szia bocsi hogy elkelett mennem suliba találkozunk puszi szia"
hát ok.Elkezdtem öltözködni,amikor felöltöztem lementem és találtam egy üzenetett hogy ,,azért a reggelidet meg az uszidat meg csináltam szeretlek puszi'' na de jo tuti hogy valami itt nem sitimel. Ahogy kiléptem az ajtón szemem előtt láttam Ninát az osztálytársamat.
-Szia.mondta boldogan de hallottam a hangján hogy nem olyan boldog ahogy tűnik.
-Szia hogy vagy?mondtam.
-Uuuuuuuu azt hiszem jol vagyok csak egy kicsit furán érzem magam és te?
-Én is de te mért érzéd magad furán?
-Mert nem volt velem reggel Calum eltünt mint ha meg ették volna vagy nem tudom és te?
-Ja hát reggel velem se volt itt Mich kaptál egy olyan üzenetett hogy ,,szia bocsi hogy elkellett mennem suliba találkozunk puszi szia'' ?mondtam Nina meg bólintott.
-És te ilyett ,,azért a reggelidet meg az uzsidat meg csináltam puszi szeretelek''.mondta Nina én meg bólintottam.-Mivan ha szakitani akkar velem Calum és Mich csak meg akkarja beszélni hogy hogy mondja el nekem?mondta Nina.
-Nina biztos hogy nem akkar veled szakitani Calum és ha velem Mich akkar szakitani?mondtam és a szó hallattán megijedtem.
-Pffffff tuti hogy nem akkar veled szakitani.mondta Nina.Ninával egész utón erről a dologról beszéltünk. Amikor beléptűnk a kapun szemünkel kerestük Mich és Calum de se hol semmi ami még furáb volt nem volt ott Luke-se se Ash.
-Sziaztok nem láttátok Ash?mondta Barbi.
-Szia ööö nem és te Calum?mondta Nina ök igy ketten elkezdtek beszélgetni én meg valami így meg fogot lelkileg mert éreztem hogy nem sitem semmi se. Amikor becsengeten bementünk és le ültünk a helyünkre. Minden egyes percben azt hittem hogy elsírom magam mert nagyon idegesnek éreztem magamat. Olyan fél kilenc körül valaki vagy valakik kopogtak Ash Calum Luke és Mich volt akkor éreztem hogy egy nagy kő le esik a szivemről vagy mégsem. Luke leült mellém és egy cetlit nyomott a kezembe ,,szia mi a baj?''  ,,szia ööö mondjuk azt hogy nincs semmi bajom'' ,,nem mondjuk azt hogy nincs semmi ugy hogy mond hogy mivan'' ,,az hogy nem tudom mondjuk nem csak én hanem Barbi se Nina se én és ezt nem értjük de nagyon nem'' ,,mit nem értettek'' ööö mit mondjak neki? ,,őő semmit nem értünk hogy mondjuk mért nem volt ott mellettem Mich és igen'' ,,dolgunk volt'' ,,ok am először azt hittünk hogy velem szakittani akkar Mich Ninával Calum Barbival meg Ash és nem tudom lehet hogy szakitani akkar velem Michel'' ,,nem akkar veled szakittani Mich se senki nem akkar szakitani'' amikor elolvastam utána kimentünk Ninának meg Barbinak meg fogtam és bementünk a lány WC-be.
-Nem akkarnak velünk szakitani csak dolguk volt.mondtam gyorsan.
-Ilyen korán?mondta Nina én meg bólintottam.
-Bízunk meg benük mást ugy sem tudunk.mondta Barbi és én egyett értek vele mert hát igaza van. Kimentünk és ott állt Mich Lukel beszélgetett Mich rám nézett én oda rohantam és rá ugrottam ő meg meg fogott.
-Szia jol vagy?mondta Mich mosolyogva.
-Szia most már igen és te?mondtam Mich meg nyakamba puszilt jol esett.
-Most már én is jol.mondta és egy kicsit eltolt és elengedet utána oda rántott ma elé és meg csókolt olyan édes a csókja.
Egésznap Michaelell voltam  egészen jo volt amikor haza fele mentünk Mich-el akkor is sokkat hülyéskedtünk amikor elén értünk Mich komoly arcott vágott.
-Bizol bennem?mondta.
-Igen mért?mondtam.
-és soha nem csalnálmeg?mondta én meg ezen nagyon csodálkoztam.
-Soha nem csalnálak meg.mondtam.
-Oké akkor most mondok mindent ma reggel csak azért mentem el mert fel hívtak engem meg Calum Ash és Luket hogy mennünk kell egy évre turnézni és itt kell hogy hagyalak nagyon sajnálom.mondta én lefagytam amikor felfogtam elkeztem sírni.-Sssssss ne sírj.mondta.
-Mikor indultok?mondtam.
-Ma este.mondta hallkan én meg jobban elkeztem sírni ugy éreztem hogy most fogok elájulni de nem tudtam elesni mert Mich meg fogot és sajna nem ájultam el. Annyit éreztem hogy Mich csókolt eléggé hosszasan vagy 10 percig csókolt amikor érezte hogy nem kap vagy nem kapok levegőtt utána amikor vett még egy levegőt újra meg csókolt és csókolt a kezemet a nyaka köré fontam ő meg a csípőmet fogta és magához húzott amikor befejeztük a csókolózást egymás fejétt össze dűtötük az orrunk össze ért.
-Mennem kell.mondta.
-Tudom.mondtam hallkan.
-Meg vársz?
-Meg.mondtam és utána újra megcsókolt és elment én bementem a házba és ott volt egy magam egy nagy házban.
 Neki döltem az ajtónak és lecsusztam a földre a térdemet fel húztam a fejemhez és elkeztem sírni. Most az egészhét kifog jönni vagyis remélem. Félnyolc körül eszembe juttot hogy amikor tanultam akkor Mich meg jelent olyan jo volt de hogy most milesz nem tudom fél kilenc kor kaptam egy üzenetett ,,szia most indultunk el nagyon hiányzól szeretlek vigyáz magadra'' ,,szia szuper nekem is nagyon hiányzól szeretlek remélem jol fogjátok érezni magatokat'' ,,remélem majd minden nap skypolunk szia puszi szeretlek'' ,, szia oké szia szeretlek puszi'' amikor elküldtem az üzenetett eldobtam a telefonom és elterültem a kanapén és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése