2015. január 30., péntek

most mi lesz?

Sziasztok hoztam a következő részt remélem  tetszik!!!!!

Reggel ahogy fel keltem, tudomásomra véltem hogy itt vannak a barátnőim. Ma hétfő van jó volt iskolába menni ami elvonja a figyelmemet hogy nincs itt Michael. Igaz hogy a lányok is elvonták a figyelmemet meg a húgom de valahogy még is másabb volt.Reggel elkezdtem készülődni  mivel nálunk is bejött a hideg ősz ezért melegen felöltöztem de nem olyan melegen hogy két nadrág meg vagy négy pulcsi pff nem csak úgy hogy, hosszú cső nadrág ami szakadt volt és még mindig az arra egy pólót kerestem de egy inget találtam ami pont jó volt, az öltözékemhez. A  hajamat kifésültem és lófarokba kötöttem. Nem sminkeltem ki magam, mert az nem az én stílusom csak néha sminkelem magam. Ahogy leértem ott várt rám a húgom hogy vigyem iskolába vagyis legalább kísérjem el egy darabig.
 -Jó reggelt! hogy vagy? mondtam a húgomnak.
 -Jó reggelt! hát meg vagyok és te?mondta a húgom most hogy haza ért már nem látszanak rajta úgy a foltok de tuti meg fog maradni néhány folt a testén amit  Bob csinált vele. Remélem soha nem fogunk vele találkozni.
 -Hát az este kicsit rosszul aludtam de már jobban vagyok.mondtam.
 -És Michaelhez mikor fogunk elmenni?mondta a húgom el is felejtetem hogy a héten menni fogunk Londonba Michaelhez ő vetette fel hogy menjünk nekem eszembe se volt.
 -Hát az biztos hogy megyünk a héten hozzá csak nem tudom mikor.mondtam és elkezdtem gondolkozni hogy  pontosan mikor is van de eszembe jutott.-Szombaton van a turné úgy hogy pénteken este indulunk.mondtam mosolyogva neki ő is örült neki mert ő is nagyon szereti Michaelt, ahogy én csak én nekem úgy mindegyik nagyon hiányzik.
 -De jóóóóóó annyira örülök hogy legalább elmozdulunk itthonról meg az hogy őket is látni fogom.hadarta a húgom és beszaladt a konyhába én is utána mentem ott még vártak rám a barátaim.
 -Úgy látom örül a húgod hogy látni fogja őket.......mondta Barbi.
 -De szomorú lesz ha elkel onnan mennünk.fejezte be Nina.
 -Tudom de legalább boldog. mondtam ők meg egyet értően bólintottak elkezdtem csinálni az uzsonnát de nagyon gyorsan kellett csinálnom mert így is késésben voltunk. Rohanunk kellett már vagyis nekem mert egyedül én voltam késésben. Olyan 8:20 körül be értem az iskola udvarára 5 perc alatt meg beértem órára.
  -Bogi késtél szinte fél órát mire véljem? mondta a tanár szuper pont az a tanár volt bent órán aki engem amúgy se bír szerencse hogy nem küldött az igazgatóiba gyorsan kimagyaráztam a dolgot.
  -Hogy hogy ilyenkor jöttél? suttogta hátra Nina.
  -Be kísértem a   húgomat a suliba meg el kellett intéznem a repülőjegyeket nektek is meg vettem.mondtam halkan Ninának.
  -Köszi de az rá ért volna suli után.mondta és igaza volt hogy rá ért volna de én nem akartam vele várni.
  -Tudom de nem baj.mondtam utána nem beszéltünk tovább vagyis órán. Gyorsan elteltek az órák, pont kint voltam valaki utánam kiabált.
  -Na végre hogy meg álltál szeretnék kérdezni valamit.mondta a lány nagyon ismerős volt nekem de nem tudtam honnan utána eszembe jutott ez a csak volt aki csókolózott Lukel.
   -Mit szeretnél tudni?mondtam flegmán mert nem érdekelt hogy mit akart vagy most mit akar.
   -Tudom hogy te nagyon jóba vagy Michaelel meg Luke és Ashel plusz Calumal is és azt szeretném kérdezni hogy ma hogy hogy nem voltak suliba?????mondta nekem meg egy csomó kellett kezet a  torkomba vettem egy mély levegőt és elkezdtem beszélni.
    -Elmentek turnézni egy évre.mondtam.
    -És ezt higgyem is el?
    -Ha nem hiszed el akkor nem de tényleg elmentek ha nem hiszel nekem akkor hívd fel Luket úgy is együtt  vagytok vagy tévedek?
    -Nem nem tévedsz fel is hívom.mondta és el is ment nekem meg sietem kellett a húgom elé mert meg ígértem neki.
    -Szia picur.köszöntem a húgomnak amikor oda értem elé.
    -Szia nem is vagyok olyan kicsi.mondta dúrcin.
    -Tényleg nem vagy olyan kicsi de nagy se ma nincs kedved eljönni Adelhoz?
    -Az ki?
    -A nővéred ahogy nekem is mindig ő segítette hogy ha volt valami baj és ma tervezek hozzá menni.
    -Uuuuuuu oké akkor menjünk de mivel megyünk busszal? kérdezte nekem mivel meg volt a jogsim így vezethetem úgy hogy gondolom kocsival megyünk.
    -De hogy is busszal kocsival megyünk.mondtam.
    -De nincs kocsink kivéve az anyáéké de avval tuti nem akarsz menni.
    -Te csak hiszed hogy nem akarok menni vele de most muszáj lesz avval menni.mondtam mivel anya meg apa kocsija eléggé káros lett én meg úgy gondoltam hogy nem fogok eladni hanem inkább meg csináltatom nem volt kis pénz de meg érte.
    -És hánykor indulunk?kérdezte a húgom mivel ma megyek fodrászhoz úgy gondolom utána.
    -Ötkor indulunk.
    -Előtte mit fogunk csinálni?mert gondolom majd csinálni kéne valamit.
    -Megyek háromkor fodrászhoz ha gondolod jöhetsz velem de előtte meg kell csinálnod a házidat! és én ezt kijelentetem.
    -De most van kettő óra egy óra alatt tuti nem végzek vele.nyafogott a húgom.
    -Amivel nem végzel azt hozod magaddal a fodrászhoz tuti hogy nem fognak egy hamar végezni a hajammal addig majd csinálod a leckédet.
    -Mit akarsz majd csináltatni a hajaddal ? kíváncsiskodót a húgom.
    -Be festetem barnára és vágattok belőle egy picit.mondtam a hajam kábé a medencémig ér úgy hogy  ideje vágtatni.
    -Hát oké én is vágatni akarok a hajamból és frufrut akarok létsziiiii. mondta
    -Oké ahogy akarod de ne nyafog majd nekem ha nem tetszik.
    -Oké köszi te vagy a legjobb testvérem. mondta és oda jött hozzám és megölelt.-És úgy-e elmegyünk ruhát is venni?????mondta.
    -Oké elmegyünk csak most várj egy pillanatot. halottam hogy valaki hívott először megijedtem mert nem tudtam ki mert lehetett volna a Bob is hogy vissza vigye a húgomat de csak Luke volt.
    -Szia hogy vagy? szólalt meg Luke.
    -Szia jól és te?mondtam.
    -Jól de te hogy hogy jól vagy?nem szarul kéne lened a szakítás miatt?mondta Luke de milyen szakítás Michael nem szakított velem se én vele akkor??
    -Milyen szakítás?már muszáj meg kérdeznem.
    -Jaj ne add a hülyét Bogi tudod te.mondta.
    -Én nem hülyítelek most komolyan ilyen dologgal soha nem hülyéskednék.
    -Ööööööö akkor ti nem is szakítottatok Michaelel?
    -Tudtommal nem.
    -Basszus akkor valaki mással együtt volt Michael. mondta  Luke én nekem meg leesett az állam.
    -Luke azonnal mond el mi történt?mondtam dühösen.
    -Nyugi hát annyit mondott Mich hogy szakított de nem mondott nevet akkor lehet hogy téged meg csalt.
    -Luke Mich hogy csalt volna meg?
    -Voltunk egy bulin és lehet hogy akkor amikor félre vonult tőlünk lehet hogy akkor.mondta.
    -Jó Luke én most utazom akkor Londonba magyarázatot akarok.mondtam és lecsaptam a telefont.
    -Bogi én is mehetek veled Londonba?kérdezte a húgom úú de jó ő is hallotta.
    -Nem megyünk sehova csak fodrász vásárlás és Adel. mondtam higgadtan.
    -Oké akkor öltözök meg készülődök mert öt perc múlva három óra.mondta és bement a szobájába úú de jó hogy, mindjárt három óra és nekem is elő készíteni magam és úgy-e a pénzt és a kocsikulcsot. Gyorsan készen lettünk háromkor szépen lassan elindultunk. A fodrász jól meg csinálta nekünk a hajunkat mivel barna hajat akartam és olyan is lett  mint a húgom-é. Csak pár centi volt különbség.
 Amikor befejeztük a vásárlást utána siettünk a kocsihoz gyorsan beültünk és indultunk is Adelhoz. Nagyon jó volt a Nőverem mellett lenni Adelt nagyon szeretem igaz hogy amikor Elena megszületett előtte lelépet de attól még tartottuk a kapcsolatot sajna ő nem volt ott anya és apa temetésén de attól ő is azt érezte mit mi, és ha kellett folyton jött segíteni. De neki is meg van a családja van két szép gyereke és egy tökéletes férje.
Róluk is csináltam egy csomó képet nagyon aranyosak mindig szívesen látnak minket és még a húgom és a nővérem ismerkedtek én addig el voltam a gyereke kell olyan kilenc óra körül haza értünk és még annyira emlékszem hogy az ő fényképükre aludtam el.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése